טיפוח מבפנים ומבחוץ: כללים לשמירה על עור הפנים

הפנים שלנו מראות הכל – כמה ישנו, מה אכלנו וכמובן, עד כמה אנחנו מקפידות על לחות מספקת וטיפוח יומיומי. הנה כמה טיפים פשוטים ובסיסיים לטיפוח ובריאות העור

להקפיד על לחות והגנה מהשמש. כללי אצבע לטיפוח עור הפנים

עור הפנים שלנו מראה את כל האמת… כמה ישנו, איך אכלנו, וכמובן – כמה אנחנו מקפידות על טיפוחו. האם אנחנו מנקות אותו כמו שצריך, מעניקות לו את הלחות לה הוא זקוק ומגנות עליו מפני קרינת השמש. הנה כמה כללים לשמירה על עור פנים בריא ומטופח.

קודם כל – ניקיון
ניקוי יומיומי של עור הפנים הוא חשוב מאין כמותו, מאחר והלכלוך, האבק, הפיח וזיהום האוויר נספגים בו בכל יציאה מהבית. לכן, חשוב להשתמש בסבון עדין ייעודי, כלומר בעל חומציות מאוזנת המתאימה לעור הפנים. יש לשטוף את הפנים כל ערב לפני השינה במים חמימים ולהקציף את התכשיר על הפנים בתנועות עיסוי מעגליות. לאחר מכן, לשטוף היטב ולוודא שלא נותר סבון על העור.
לחות, לחות, לחות

יובש עור הפנים הוא לא רק מטריד ולא נעים, אלא גם מאיץ את הזדקנות העור ופוגע בחיוניותו. לכן, במדינה בה בחורף יבש מאוד ובקיץ – השמש מייבשת את העור, חשוב מאוד להקפיד על תכשירי לחות בוקר וערב, לפני האיפור. במקרה שהעור שלכן שמנוני, חפשו במדפי הפארם מוצרים קלילים יותר שאינם סותמים את הנקבוביות. במידה והעור נוטה ליובש, העדיפו תכשירים עשירים יותר.

הקפדה על עור נקי והרבה לחות. כללי טיפוח לעור פנים בריא וזוהר

הכי חשוב: הגנה מפני השמש
הקרינה של השמש בישראל היא חזקה ומזיקה, ועור הפנים שלנו הוא הראשון להיפגע ממנה. חשיפה לא מוגנת לאור השמש יכולה לגרום להזדקנות מואצת, קמטים, כתמים, אדמומיות, והכי גרוע – לסרטן העור. אז גם בחורף – אל תצאו מהבית בלי שכבה נדיבה של מקדם הגנה. תשמחו לשמוע שכיום כבר תכשירי איפור כמו מייקאפ מסוגים רבים מכיל מקדם הגנה. בדקו על האריזה את רמת ה-SPF.

רואים עלייך הכל: שינה טובה בלילה זה א’-ב’
שינה טובה ורצופה בלילה תורמת לבריאות הכללית, לריכוז ולמצב הרוח, ולא סתם הומצא המונח “שנת יופי”. חוסר שעות שינה מסתמן מיד על עור הפנים שנראה חיוור, צהבהב וחסר חיות. הקפידן על ארוחת ערב קלה ובריאה, על פיג’מה רכה ונעימה, וחדר שינה שקט וחשוך.

הטיפוח מתחיל מבפנים: שתיית מים ואוכל מזין
המזון שאנחנו אוכלות משפיע לא רק על המשקל ועל מראה הגוף, אלא גם על עור הפנים. עור הפנים שלנו זקוק לנוזלים מרובים, לוויטמינים ולנוגדי חימצון. את כל אלו תוכלו להשיג באמצעות שתייה (העדיפו מים על פני שתייה ממותקת, אלכוהול או קפאין) ופירות המכילים ויטמין סי כמו הדרים, קיווי ותותים. פירות וירקות בעלי צבעי ארגמן וסגול חזקים כמו פירות יער, סלק וענבים סגולים, מכילים כמות נאה של נוגדי חימצון ויטיבו עם העור.

אולי יעניין אתכם גם

אימאן עאמר

מנאל אבו זלף

ליזה קליין

סימונה ארפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *